Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 23.05.2016, sygn. ILPP1/4512-1-158/16-4/AP, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP1/4512-1-158/16-4/AP
Podatek od towarów i usług w zakresie podstawy opodatkowania promocyjnej sprzedaży towarów oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego od zakupów towarów, które służą tej sprzedaży.
Na podstawie art. 14b § l i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613, z późn. zm.) oraz § 6 pkt 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością przedstawione we wniosku z dnia 25 lutego 2016 r. (data wpływu 7 marca 2016 r.), uzupełnionym pismem z dnia 12 maja 2016 r. (data wpływu 16 maja 2016 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie podstawy opodatkowania promocyjnej sprzedaży towarów oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego od zakupów towarów, które służą tej sprzedaży jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 7 marca 2016 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie podstawy opodatkowania promocyjnej sprzedaży towarów oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego od zakupów towarów, które służą tej sprzedaży. Powyższy wniosek został uzupełniony pismem z dnia 12 maja 2016 r. (data wpływu 16 maja 2016 r.) poprzez doprecyzowanie opisu sprawy.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny i zdarzenie przyszłe.
A. (dalej: Spółka lub Wnioskodawca) posiada siedzibę i zarząd na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz jest zarejestrowanym podatnikiem podatku od towarów i usług (dalej: VAT).
Celem Spółki jest ciągłe dążenie do intensyfikacji obrotu i zwiększanie przychodów ze sprzedaży świadczonych przez nią usług finansowych. W konsekwencji Spółka podejmuje, i będzie podejmować w przyszłości, działania mające na celu m.in. zachęcanie potencjalnych klientów do nabycia świadczonych usług czy też nawiązanie długoterminowej współpracy z klientami. Podejmowanie przez Wnioskodawcę akcji promocyjnych nakierowane jest na doraźne zwiększenie przychodów (sprzedaż konkretnych usług finansowych, których zakup daje możliwość skorzystania z promocji), jak i przyszłych przychodów (poprzez nawiązanie długoterminowej współpracy z klientami).v
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right