Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 18.04.2016, sygn. ILPP3/4512-1-37/16-2/NF, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP3/4512-1-37/16-2/NF
Prawo do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizacją projektu pn. Razem dla lepszej edukacji () jest prawidłowe.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613, z późn. zm.) oraz § 6 pkt 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 3 lutego 2016 r. (data wpływu 4 lutego 2016 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizacją projektu pn. Razem dla lepszej edukacji () jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 4 lutego 2016 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizacją projektu pn. Razem dla lepszej edukacji ().
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Powiat złożył w dniu 2 grudnia 2015 r. wniosek o dofinansowanie do Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IX Wysoka jakość edukacji, Działanie 9.1 Rozwój edukacji, Poddziałanie 9.1.1 Wsparcie kształcenia ogólnego,
- Nazwa projektu: Razem dla lepszej edukacji (),
- Wnioskodawca przedmiotowego projektu/Lider projektu: Powiat,
- Partnerzy projektu: (),
- Okres realizacji projektu: 1 marca 2016 r. − 31 lipca 2017 r.,
- Liczba szkół uczestnicząca w projekcie: 7 szkół (3 szkoły ponadgimnazjalne oraz 4 szkoły gimnazjalne),
- Projekt będzie finansowany w 95% z Europejskiego Funduszu Społecznego a pozostała część (5%) będzie pochodziła ze środków własnych Powiatu oraz partnerów projektu,
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right