Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 17.11.2016, sygn. ITPP1/4512-547/16-2/EA, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPP1/4512-547/16-2/EA
Czy usługi przedstawione w opisie stanu faktycznego są opodatkowane podatkiem od towarów i usług czy zwolnione z tego podatku?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613 z późn. zm.) oraz § 6 pkt 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działający w imieniu Ministra Rozwoju i Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 1 sierpnia 2016 r. (data wpływu 5 sierpnia 2016 r.), uzupełnionym w dniach 21 września, 20 i 26 października oraz 4 listopada 2016 r., o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie sposobu opodatkowania świadczonych usług jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 5 sierpnia 2016 r. został złożony ww. wniosek, o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie sposobu opodatkowania świadczonych usług.
We wniosku oraz jego uzupełnieniach przedstawiono następujący stan faktyczny:
Jest Pani psychotraumatologiem, kod zawodu: 229910. W ramach prowadzonej działalności pod nazwą X zajmuje się Pani terapią dzieci z orzeczeniami o niepełnosprawności ze zdiagnozowanym autyzmem, zespołem Aspergera, z diagnozą ADHD oraz dla dzieci z objawami stresu pourazowego. Pracuje Pani także z dziećmi, które mają trudności w nauce oraz zaburzenia emocjonalne wynikające z innych przyczyn, także między innymi z trudnej sytuacji rodzinnej lub z przeżytej przez nie traumy na różnym tle. Prowadzi Pani terapie indywidualne i grupowe dla dzieci doświadczających traumy oraz ich rodzin, rodzin zastępczych i adopcyjnych oraz rodzinnych domów dziecka.
Terapia ma na celu nauczyć te dzieci lepszego funkcjonowania w grupie rówieśniczej, umiejętności społecznych, umiejętności lepszej koncentracji oraz radzenia sobie z różnymi emocjami, a co za tym idzie, poprawę ich funkcjonowania w szkole, także poza nią w codziennym życiu oraz zapobieżenie rozwojowi stresu pourazowego poprzez wczesną interwencję psychologiczną.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right