Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 09.05.2016, sygn. ITPB1/4511-249/16/JŁ, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPB1/4511-249/16/JŁ
Wydatki poniesione na organizację konkursu w ramach akcji marketingowej będą mogły zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów prowadzonej działalności gospodarczej.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r. poz. 613 ze zm.) oraz § 5 pkt 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 11 stycznia 2016 roku (data wpływu 11 marca 2016 roku) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na organizację programu sprzedażowego jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 11 marca 2016 roku został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na organizację programu sprzedażowego.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
W ramach prowadzonej działalności gospodarczej Wnioskodawca zajmuje się produkcją oraz dystrybucją towarów z branży stolarskiej. Dystrybucja towarów odbywa się głównie na terenie Polski. Bezpośrednimi odbiorcami towarów wytworzonych przez Wnioskodawcę są podmioty gospodarcze prowadzące działalność w zakresie handlu hurtowego lub detalicznego, zwane autoryzowanymi punktami sprzedaży. Podmioty te sprzedają towar punktom sprzedaży detalicznej lub dostarczają go ostatecznym konsumentom.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right