Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 27.11.2015, sygn. IPPP1/4512-937/15-2/KC, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/4512-937/15-2/KC

w zakresie konsekwencji podatkowych związanych z udzieleniem rabatu promocyjnego

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749 z późn. zm.) oraz Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 3 września 2015 r. (data wpływu 7 września 2015 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie konsekwencji podatkowych związanych z udzieleniem rabatu promocyjnego- jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 7 września 2015 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie konsekwencji podatkowych związanych z udzieleniem rabatu promocyjnego.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:

O. Sp. z o.o. (Wnioskodawca), jest dystrybutorem produktów O. w Polsce. Obecnie trwa kampania promocyjna, w ramach której Finalny Nabywca niektórych rodzajów produktów O. otrzyma od Wnioskodawcy zwrot części ceny zapłaconej przy zakupie produktu. Finalny Nabywca nie nabywa jednak produktów objętych promocją od Wnioskodawcy, lecz u innych podmiotów, np. w sklepach, do których produkty dostarcza Wnioskodawca.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00