Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 01.10.2015, sygn. IPPP3/4512-659/15-2/WH, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/4512-659/15-2/WH
Określenie podstawy opodatkowania w przypadku sprzedaży towarów w cenach promocyjnych oraz prawa do odliczenia podatku VAT.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2015 r., poz. 613) oraz § 6 pkt 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. z 2015 r. poz. 643), Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 3 sierpnia 2015 r. (data wpływu 6 sierpnia 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia podstawy opodatkowania w przypadku sprzedaży towarów w cenach promocyjnych oraz prawa do odliczenia podatku VAT - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 6 sierpnia 2015 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia podstawy opodatkowania w przypadku sprzedaży towarów w cenach promocyjnych oraz prawa do odliczenia podatku VAT.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:
Spółka jest czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług (VAT) w rozumieniu ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 177, poz. 1054, z późn. zm.; ustawa o VAT). Spółka jest objęta nieograniczonym obowiązkiem podatkowym w Polsce w rozumieniu ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz.U. 2014 poz. 851, z późn. zm. ustawa o CIT).
Spółka prowadzi działalność gospodarczą głównie w zakresie sprzedaży systemów kuchennych, w tym sprzętu AGD, blatów, zlewozmywaków i innych. Co do zasady, Spółka sprzedaje swoje produkty przez pośredników, przede wszystkim hurtownie i studia kuchenne (Pośrednicy). Standardowy kanał dystrybucji produktów Spółki wygląda następująco: Spółka sprzedaje produkt Pośrednikowi, który następnie sprzedaje ten produkt klientowi indywidualnemu (konsumentowi).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right