Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 10.06.2015, sygn. IPPB6/4510-27/15-2/AZ, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB6/4510-27/15-2/AZ
amortyzacja wartości niematerialnych i prawnych
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 13 kwietnia 2015 r. (data wpływu 15 kwietnia 2015 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie amortyzacji wartości niematerialnych i prawnych jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 15 kwietnia 2015 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie amortyzacji wartości niematerialnych i prawnych.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.
Sp. z o.o. (Spółka lub Wnioskodawca) jest członkiem międzynarodowej grupy C. (Grupa), która prowadzi działalność w zakresie wytwarzania i dystrybucji szerokiej gamy produktów wykorzystywanych w dziedzinie ochrony zdrowia, w tym produktów leczniczych.
Działalność gospodarcza Spółki koncentruje się na świadczeniu na rzecz innych podmiotów z Grupy usług marketingowych, polegających na prowadzeniu promocji i reklamy produktów Grupy. Wykonując wspomniane usługi, Spółka podejmuje szereg działań mających na celu zwiększenie rozpoznawalności na rynku polskim marek produktów wytwarzanych przez Grupę. Działania w tym zakresie prowadzone są m. in. za pośrednictwem internetu, poprzez strony i portale internetowe dedykowane poszczególnym produktom i/lub akcjom informacyjno- reklamowym.
Spółka nie posiada zaplecza, aby tworzyć strony i portale internetowe we własnym zakresie, z tego względu współpracuje z zewnętrznym dostawcą rozwiązań informatycznych i marketingowych (Agencja). Ogólne zasady współpracy między stronami w zakresie nabywania usług informatycznych i marketingowych wynikają z umowy ramowej (Umowa), natomiast szczegółowe postanowienia dotyczące konkretnych zleceń będą każdorazowo określone w drodze formularza zamówienia (Zamówienie), który będzie zatwierdzany przez odpowiednio umocowane do tego osoby. W najbliższym czasie Spółka zamierza doprecyzować postanowienia Umowy w zakresie przenoszenia przez Agencję praw autorskich do utworów powstałych w toku realizacji zleconych przez Spółkę prac. Umowa w zaktualizowanym brzmieniu będzie przewidywała, iż w przypadku identyfikacji zapotrzebowania na określony produkt, np. stronę/portal internetowy, Spółka będzie składała do Agencji Zamówienie, zawierające ogólne wytyczne co do przedmiotu zamówienia.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right