Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 16.06.2015, sygn. IPPP1/4512-267/15-2/AS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/4512-267/15-2/AS

zwolnienia dla odsprzedaży usługi Assistance

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 13 marca 2015 r. (data wpływu 23 marca 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do zastosowania zwolnienia dla odsprzedaży usługi Assistance jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 23 marca 2015 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do zastosowania zwolnienia dla odsprzedaży usługi Assistance.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny oraz zdarzenie przyszłe.

Spółka S.A. (dalej Spółka) sprzedaje swoim klientom usługi Assistance, polegające na tym, że w zamian za ustaloną miesięczną składkę, klienci uzyskują ochronę ubezpieczeniową, polegającą na możliwości skorzystania raz w miesiącu, w przypadku wystąpienia określonych zdarzeń losowych (zdarzeń przyszłych i niepewnych, niezależnych od woli ubezpieczonego) lub awarii sprzętu oraz instalacji (uszkodzeń wynikających z przyczyny wewnętrznych, powodujących przerwanie działania instalacji lub sprzętu), z pomocy specjalistów, którzy bezpłatnie dokonają napraw - w ramach ustalonych miesięcznych limitów kwotowych kosztów świadczeń przewidzianych w umowie.

Zakres świadczeń przysługujących klientom w razie wystąpienia określonych zdarzeń losowych lub awarii sprzętu oraz instalacji obejmuje:

  • interwencje specjalistów: hydraulika, stolarza, dekarza, szklarza, murarza, malarza, parkieciarza, glazurnika,
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00