Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 23.01.2015, sygn. IPPB5/423-1015/14-4/MK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/423-1015/14-4/MK
Należy uznać za prawidłowe stanowisko Wnioskodawcy, że wydatki ponoszone obecnie w tracie realizacji budowy budynku; na reklamę / targi, foldery/ spełniają przesłankę z art. 15 ust. 1 updop i Spółka może zaliczyć je do kosztów dla celów podatkowych w momencie ich poniesienia zgodnie z art. 15 ust 4d ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ponieważ stanowią typowe koszty pośrednie pomimo że Spółka realizuje aktualnie tylko jedną inwestycję.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko - przedstawione we wniosku z dnia 16 października 2014 r. (data wpływu 24 października 2014 r.), uzupełnionym pismem z dnia 15 stycznia 2015 r. (data nadania 15 stycznia 2015 r., data wpływu 16 stycznia 2015 r.) stanowiącym odpowiedź na wezwanie z dnia 2 stycznia 2015 r. (data nadania 2 stycznia 2015 r., data odbioru 14 stycznia 2015 r.) Nr IPPB5/423-1015/14-2/MK, o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie momentu zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych na reklamę i marketing
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right