Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 19.03.2015, sygn. IPPB3/423-1266/14-2/PK1, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB3/423-1266/14-2/PK1
Czy Wnioskodawca ma prawo zaliczenia wydatków na nabycie usług promocyjnych, informacyjnych i marketingowych świadczonych przez Apteki do kosztów uzyskania przychodów w dacie ich poniesienia, tj. w momencie ujęcia i (zaksięgowania) tych wydatków w księgach rachunkowych Spółki jako kosztów na podstawie faktur otrzymanych od Aptek?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 749) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko - przedstawione we wniosku z dnia 19 grudnia 2014r. (data wpływu: 22 grudnia 2014 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego, dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie zaliczenia wydatków na nabycie usług promocyjnych, informacyjnych i marketingowych świadczonych przez Apteki do podatkowych kosztów uzyskania przychodów oraz określenie momentu ujęcia ww. wydatków w rachunku podatkowym jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 22 grudnia 2014 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie zaliczenia wydatków na nabycie usług promocyjnych, informacyjnych i marketingowych świadczonych przez Apteki do podatkowych kosztów uzyskania przychodów oraz określenie momentu ujęcia ww. wydatków w rachunku podatkowym.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny oraz zdarzenie przyszłe.
Sp. z o.o. (dalej Spółka lub Wnioskodawca) jest częścią międzynarodowej grupy kapitałowej A. i dystrybutorem na rynku polskim produktów leczniczych oraz suplementów diety oferowanych przez Grupę A, a także produktów leczniczych innych marek, które to marki Spółka nabyła we własnym zakresie.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right