Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 29.04.2015, sygn. IPPP3/4512-157/15-2/JF, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/4512-157/15-2/JF
termin odliczenia podatku naliczonego
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 17 lutego 2015 r. (data wpływu 23 lutego 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie terminu odliczenia podatku naliczonego jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 23 lutego 2015 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie terminu odliczenia podatku naliczonego.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:
Wnioskodawca (lub Spółka) jest zarejestrowanym jako czynny podatnik VAT domem mediowym specjalizującym się w planowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych oraz zakupie usług mediowych (takich jak czas reklamowy w telewizjach, miejsce na reklamę w prasie, ekspozycja w Internecie materiałów reklamowych, itp.) na rzecz swoich klientów.
Spółka nabywa towary i usługi, co zasadniczo jest dokumentowane przez sprzedawców fakturami. Spółka zwykle otrzymuje faktury w tym samym lub też następnym okresie rozliczeniowym, w którym u sprzedawcy powstaje obowiązek podatkowy. Zdarza się jednak, że faktury te Spółka otrzymuje po upływie kilku następnych okresów rozliczeniowych.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right