Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 27.05.2015, sygn. IPPP1/4512-354/15-2/AW, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/4512-354/15-2/AW

prawo do odliczenia kwoty podatku VAT od wydatków związanych z pojazdami osobowymi

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749 z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Zainteresowanego przedstawione we wniosku nadanym w dniu 13 kwietnia 2015 r. (data wpływu 15 kwietnia 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia pełnej kwoty podatku VAT od wydatków zwiazanych z pojazdami osobowymi jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 15 kwietnia 2015 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia pełnej kwoty podatku VAT od wydatków związanych z pojazdami osobowymi.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:

Przedsiębiorstwo zajmuje się sprzedażą tworzyw sztucznych dla budownictwa (głównie folie budowlane, dachowe). Sprzedaż i dystrybucja odbywa się na terenie całego kraju. W celu optymalizacji kosztów i czasu, zatrudniani przedstawiciele handlowi rekrutowani są w tych regionach kraju, które bezpośrednio obsługują (tzn. pracownicy na stanowiskach przedstawicieli handlowych mieszkają w okolicy regionów w których pracują). Zadaniem przedstawicieli handlowych jest pozyskiwanie nowych klientów, bieżące kontakty z obecnymi, stałe nadzorowanie i monitoring współpracujących punktów handlowych, a także wizyty w punktach sprzedaży niewspółpracujących celem obserwacji działań konkurencyjnych firm i ich produktów.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00