Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 29.01.2015, sygn. IPPB5/423-1063/14-4/MW, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/423-1063/14-4/MW

1. Czy koszty ponoszone przez Spółkę w ramach Działań Wsparcia Sprzedaży, o których mowa w opisie stanu faktycznego, tj. wartość pełnowartościowych produktów wydawanych przez Spółkę Klientom Pośrednim w zamian za wyroby bliskie przeterminowania, przeterminowane lub nienadające się do dalszej sprzedaży na skutek innych przyczyn (np. uszkodzenia) wraz z ewentualnymi kosztami zwiezienia z rynku i fizycznej likwidacji ww. wyrobów (wydatki związane z Wymianami/Przecenami Niepełnowartościowych Produktów) stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki w rozumieniu art. 15 ust. 1 Ustawy PDOP?2. W przypadku uznania, że wydatki związane z Wymianami/Przecenami Niepełnowartościowych Produktów stanowią koszty uzyskania przychodów, w którym momencie należy je rozpoznać dla celów podatku dochodowego od osób prawnych?3. Czy koszty ponoszone przez Spółkę w ramach Działań Wsparcia Sprzedaży, o których mowa w opisie stanu faktycznego, tj. wartość produktów przekazywanych przez Spółkę Klientom Pośrednim jako bonus w zamian za zrealizowanie przez nich odpowiednich zakupów w transakcjach z określoną/określonymi hurtowniami (wydatki związane z udzieleniem Bonusów Promocyjno-Reklamowych) stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki w rozumieniu art. 15 ust. 1 Ustawy PDOP?4. W przypadku uznania, że wydatki związane z udzieleniem Bonusów Promocyjno-Reklamowych stanowią koszty uzyskania przychodów, w którym momencie należy je rozpoznać dla celów podatku dochodowego od osób prawnych?5. Czy koszty ponoszone przez Spółkę w ramach Działań Wsparcia Sprzedaży, o których mowa w opisie stanu faktycznego, tj. wartość produktów przekazanych przez Wnioskodawcę Klientom Pośrednim w celu przeprowadzenia demonstracji (np. prezentacja nowości w ofercie Spółki; wydatki związane z Przekazaniem Próbek) stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki w rozumieniu art. 15 ust. 1 Ustawy PDOP?6. W przypadku uznania, że wydatki związane z Przekazaniem Próbek stanowią koszty uzyskania przychodów, w którym momencie należy je rozpoznać dla celów podatku dochodowego od osób prawnych?7. Czy Wydatki na Usługi Gastronomiczne, ponoszone przez Wnioskodawcę w związku z organizacją spotkań biznesowych, o których mowa w opisie stanu faktycznego, stanowią dla Spółki koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 Ustawy PDOP?8. W przypadku uznania, że Wydatki na Usługi Gastronomiczne stanowią koszty uzyskania przychodów, w którym momencie należy je rozpoznać dla celów podatku dochodowego od osób prawnych?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00