Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 17.02.2015, sygn. IPPP3/4512-64/15-2/RD, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/4512-64/15-2/RD

zastosowania preferencyjnej stawki podatku VAT w wysokości 5% dla sprzedaży Produktów sklasyfikowanych w grupowaniu 10.51.52.0

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 21 stycznia 2015 r. (data wpływu 23 stycznia 2015 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zastosowania preferencyjnej stawki podatku VAT w wysokości 5% dla sprzedaży Produktów sklasyfikowanych w grupowaniu 10.51.52.0 jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 23 stycznia 2015 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zastosowania preferencyjnej stawki podatku VAT w wysokości 5% dla sprzedaży Produktów sklasyfikowanych w grupowaniu 10.51.52.0.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:

Sp. z o.o. (dalej Spółka) oferuje wybór zdrowych produktów opartych na owocach oraz naturalnym jogurcie. Produkty są przygotowywane i sprzedawane we własnym punkcie sprzedaży. Sprzedawane produkty są przygotowywane na bazie receptur opracowanych przez franczyzodawcę R., przy czym Klient ma możliwość samodzielnego wyboru dodatków. Stoisko z Produktami zlokalizowane jest w centrum handlowym. Należy zauważyć, iż stoisko nie jest umieszczone w części gastronomicznej domów handlowych. Stoisko nie jest wyposażone w elementy stanowiące o charakterze miejsca jako lokalu gastronomicznego. Należy wskazać, że punkt sprzedaży nie posiada infrastruktury niezbędnej dla świadczenia usług gastronomicznych. Punkt sprzedaży posiada niewielką przestrzeń, w której możliwa jest konsumpcja produktów. Niemniej jednak produkty sprzedawane są w opakowaniach na wynos a rola pracowników sprowadza się jedynie do wydania produktu przy samym stoisku. Sam klient decyduje czy chce spożyć produkt przy stoisku czy też poza nim, co nie ma jednak wpływu na sposób jego podania.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00