Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 09.10.2015, sygn. IBPP2/4512-605/15/WN, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP2/4512-605/15/WN

możliwości dokonania korekty wystawionej faktury VAT oraz korekty deklaracji podatkowej

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 613) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) i § 9 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. z 2015 r. poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działający w imieniu Ministra Finansów, stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku 10 czerwca 2015r. (data wpływu 30 czerwca 2015 r.), uzupełnionym pismem z 14 września 2015r. (data wpływu 15 września 2015r.), o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości dokonania korekty wystawionej faktury VAT oraz korekty deklaracji podatkowej - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 30 czerwca 2015r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości dokonania korekty wystawionej faktury VAT oraz korekty deklaracji podatkowej.

Wniosek ten został uzupełniony pismem z 14 września 2015r. (data wpływu 15 września 2015r.), będącym odpowiedzią na wezwanie tut. organu z 3 września 2015r. znak: IBPP2/4512-605/15/WN.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący zaistniały stan faktyczny:

Wnioskodawczyni prowadzi działalność gospodarczą jako osoba fizyczna wpisana do Centralnej Ewidencji Działalności. Wnioskodawczyni jest czynnym podatnikiem podatku VAT i zgodnie z właściwością miejscową podlega pod Urząd Skarbowy w W. Wnioskodawczyni prowadzi opodatkowaną sprzedaż oraz usługi. Wnioskodawczyni wykonywała roboty przy budowie kompleksu boisk sportowych w R. oraz W. Wnioskodawczyni rozpoczęła prace w R. po otrzymaniu projektu umowy. Wnioskodawczyni wystawiła na rzecz generalnego wykonawcy fakturę VAT za roboty w W. oraz R. Faktura ta opiewała na kwotę 200.000 zł w tym rozliczenie zaliczki na poczet prac w R. na kwotę 190.000 zł oraz kwota 10.000 zł tytułem rozliczenia zaliczki na poczet prac w W. Generalny wykonawca przed ostatecznym zakończeniem prac nakazał Wnioskodawczyni zejść z placu robót nie podpisując protokołu.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00