Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 28.09.2015, sygn. IBPP3/4512-515/15/SR, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP3/4512-515/15/SR
niepodleganie opodatkowaniu czynności wniesienia przez Spółkę aportu w postaci zespołu składników materialnych i niematerialnych w zamian za udziały
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 613) oraz § 2 i § 6 pkt 2 rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego z dnia 22 kwietnia 2015 r. (Dz.U. z 2015 r. poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z 3 lipca 2015 r. (data wpływu 8 lipca 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie niepodlegania opodatkowaniu czynności wniesienia przez Spółkę aportu w postaci zespołu składników materialnych i niematerialnych w zamian za udziały jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 8 lipca 2015 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie niepodlegania opodatkowaniu czynności wniesienia przez Spółkę aportu w postaci zespołu składników materialnych i niematerialnych w zamian za udziały.
W przedmiotowym wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:
Wnioskodawca (Spółka) jest zarejestrowanym podatnikiem VAT czynnym.
Spółka, jako agencja marketingowa, prowadzi następującą działalność: (i) działalność polegającą na wykonywaniu projektów graficznych opakowań, projektów materiałów reklamowych, logotypów produktów, zdjęć materiałów reklamowych, opracowywaniu graficznym stron www wraz z wdrożeniem technicznym, tekstów wykorzystywanych na stronach internetowych oraz w materiałach reklamowych, przygotowywaniu wizualizacji produktów, prezentacji dla klientów, (ii) działalność polegającą na opracowaniu optymalnej dla klienta strategii marketingowej związanej w wprowadzeniem przez klienta na rynek produktów, planów marketingowych, analiz rynkowych, billboardów reklamowych na stronach internetowych, haseł marketingowych, aplikacji na smartfony, organizowaniu i przygotowanie kampanii reklamowych w środkach masowego przekazu, w tym w sieci Internet, organizowaniu konkursów konsumenckich (Działalność 1).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right