Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 21.10.2015, sygn. IPTPB1/4511-442/15-3/AG, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. IPTPB1/4511-442/15-3/AG

Obowiązki płatnika w przypadku wydania, w ramach programu promocyjno-lojalnościowego w formie konkursu, nagrody pieniężnej osobom prowadzącym działalność gospodarczą.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613) oraz § 5 pkt 3 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko  przedstawione we wniosku z dnia 28 lipca 2015 r. (data wpływu 29 lipca 2015 r.) o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w przypadku wydania, w ramach programu promocyjno-lojalnościowego w formie konkursu, nagrody pieniężnej osobom prowadzącym działalność gospodarczą jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 29 lipca 2015 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenia przyszłe.

Spółka (Wnioskodawca) jest podmiotem specjalizującym się w świadczeniu usług outsourcingowych w zakresie wsparcia promocji i sprzedaży produktów konsumpcyjnych swoich klientów (artykułów spożywczych, artykułów sanitarnych, kosmetycznych, napojów i wód, itp.).

W ramach świadczonych na rzecz swoich klientów usług Spółka podejmuje szereg akcji i przedsięwzięć o charakterze promocyjno-marketingowym, które mają na celu wsparcie promocji i sprzedaży produktów klientów Wnioskodawcy wśród konsumentów i kontrahentów. Produkty klientów Spółki na terenie Polski są dystrybuowane m.in. przez hurtownie oraz punkty sprzedaży detalicznej.

W ramach działań ukierunkowanych na osiągnięcie takich celów biznesowych, jak: promocja towarów, budowanie renomy i wzrost świadomości marki klientów Spółki, Spółka planuje organizację przedsięwzięć w postaci konkursów.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00