Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 21.09.2015, sygn. IPTPP3/4512-205/15-6/MWj, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. IPTPP3/4512-205/15-6/MWj
Możliwość korzystania ze zwolnienia rejestrowania za pomocą kasy fiskalnej sprzedaży posiłków sporządzanych dla uczniów i nauczycieli innej placówki szkolnej.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613) oraz § 5a rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) w związku z § 9 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. poz. 643), Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 27 maja 2015 r. (data wpływu 5 czerwca 2015 r.) uzupełnionym pismem z dnia 24 lipca 2015 r. (data wpływu 27 lipca 2015 r.) oraz pismem z dnia 18 luty 2015 r. (data wpływu 20 sierpnia 2015r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości korzystania ze zwolnienia rejestrowania za pomocą kasy fiskalnej sprzedaży posiłków sporządzanych dla uczniów i nauczycieli z Publicznego Gimnazjum w jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 5 czerwca 2015 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości korzystania ze zwolnienia rejestrowania za pomocą kasy fiskalnej sprzedaży posiłków sporządzanych dla uczniów i nauczycieli z Publicznego Gimnazjum w .
Przedmiotowy wniosek został uzupełniony pismem z dnia 24 lipca 2015 r. ( data wpływu 27 lipca 2015 r.) w zakresie doprecyzowania opisu sprawy oraz pismem z dnia 18 lutego 2015 r. (data wpływu 20 sierpnia 2015r.) w zakresie dostarczenia upoważnienia.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right