Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 23.11.2015, sygn. ILPP4/4512-1-300/15-2/BA, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP4/4512-1-300/15-2/BA
Rozpoznanie podatnika dla celów określenia miejsca świadczenia usług.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613, z późn. zm.) oraz § 6 pkt 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 18 sierpnia 2015 r. (data wpływu 7 września 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie rozpoznania podatnika dla celów określenia miejsca świadczenia usług jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 7 września 2015 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie rozpoznania podatnika dla celów określenia miejsca świadczenia usług.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny oraz zdarzenie przyszłe.
A. (dalej: Spółka lub Wnioskodawca) jest czynnym podatnikiem podatku VAT. Spółka prowadzi internetową porównywarkę cenową pod adresem www. (dalej: Porównywarka) w formie katalogu produktów, które są oferowane przez różne sklepy internetowe (dalej: Klienci). Na podstawie umów zawieranych z Klientami, Wnioskodawca świadczy odpłatnie usługi reklamowe. Ich przedmiotem jest w szczególności:
- ekspozycja oferty Klientów na stronach Porównywarki i na stronach serwisów partnerskich w celu przekierowania ich użytkowników do sklepu internetowego konkretnego Klienta. Klienci są rozliczani ze współpracy ze Spółką w modelu CPC, czyli koszt za kliknięcie (ang. cost per click);
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right