Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 26.11.2015, sygn. ITPP1/4512-921/15/KM, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPP1/4512-921/15/KM

Sposób opodatkowania kwot otrzymanych z tytułu partycypacji w kosztach przebudowy drogi.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r. poz. 613 z późn. zm.) oraz § 6 pkt 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko - przedstawione we wniosku z dnia 18 września 2015 r. (data wpływu 29 września 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie sposobu opodatkowania kwot otrzymanych z tytułu partycypacji w kosztach przebudowy drogi jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 29 września 2015 r. został złożony wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie sposobu opodatkowania kwot otrzymanych z tytułu partycypacji w kosztach przebudowy drogi.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.

Gmina jest zarejestrowanym, czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług, rozliczającym się m.in. z tytułu zawartych umów cywilnoprawnych. Gmina zawarła umowę z Nadleśnictwem reprezentującym Skarb Państwa, w sprawie wspólnej realizacji inwestycji drogowej. Z ww. umowy wynika, że Nadleśnictwo zobowiązało się do współfinansowania zadania inwestycyjnego tj. przebudowy wskazanych odcinków dróg publicznych - gminnych przez Inwestora Wiodącego (Gminę), w celu połączenia ich z drogami leśnymi i umożliwienia przy wykorzystaniu tych dróg wywozu drewna z lasu. W wyniku przebudowy drogi gminne miały uzyskać nawierzchnię twardą o grubości minimum 9 cm z kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5 mm na podbudowie o grubości 20 cm z kruszywa o frakcji 0-63 mm i spełniać określone parametry tj. określoną szerokość poboczy, szerokość jezdni, rowy przydrożne i inne.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00