Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 18.12.2014, sygn. IPPP3/443-954/14-4/KT, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-954/14-4/KT
brak stałego miejsca prowadzenia działalności gospodarczej na terytorium kraju
Na podstawie art. 14b § i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 8 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. z 2007 r. nr 112, poz. 770, z późn. zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 17 września 2014 r. (data wpływu 24 września 2014 r.) - uzupełnionym w dniu 21 listopada 2014 r. (data wpływu 24 listopada 2014 r.) na wezwaniu tut. Organu z dnia 14 listopada 2014 r. (skutecznie doręczone w dniu 21 listopada 2014 r.) - o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku stałego miejsca prowadzenia działalności gospodarczej na terytorium kraju jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 24 września 2014 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku stałego miejsca prowadzenia działalności gospodarczej na terytorium kraju. Wniosek uzupełniony został pismem złożonym w dniu 21 listopada 2014 r. (data wpływu 24 listopada 2014 r.), będącym odpowiedzią na wezwanie Organu nr IPPP3/443-954/14-2/KT z dnia 14 listopada 2014 r.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:
Spółka P. (dalej: Wnioskodawca, Spółka) posiadająca siedzibę w Irlandii jest podatnikiem irlandzkiego podatku od wartości dodanej. Wnioskodawca jest członkiem międzynarodowej grupy spółek zajmujących się projektowaniem, produkcją i sprzedażą odzieży roboczej. Do zadań Wnioskodawcy, jako dominującego podmiotu w grupie, należy przede wszystkim przygotowywanie projektów odzieży, wyboru surowców do produkcji, certyfikowanie gotowych wyrobów, opracowywanie strategii sprzedażowych i marketingowych na potrzeby grupy.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right