Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 17.12.2014, sygn. IPPB2/415-752/14-2/PW, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB2/415-752/14-2/PW

W zakresie obowiązków płatnika związanych z pokrywaniem kosztów udziału specjalistów w konferencjach.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749 z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko - przedstawione we wniosku z dnia 30 września 2014 r. (data wpływu 6 października 2014 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika związanych z pokrywaniem kosztów udziału specjalistów w konferencjach jest:

  • nieprawidłowe, w zakresie zwolnienia z podatku dochodowego od osób fizycznych całości kosztów wyżywienia, kosztów ubezpieczenia oraz opłat rejestracyjnych;
  • prawidłowe w pozostałym zakresie.

UZASADNIENIE

W dniu 6 października 2014 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika związanych z pokrywaniem kosztów udziału specjalistów w konferencjach.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Na podstawie umów o świadczenie usług, które będą zawierane m.in. z wytwórcami/dystrybutorami produktów leczniczych lub wyrobów medycznych, Sp. z o.o. (dalej jako: Spółka) będzie odpowiedzialna m.in. za prowadzenie na terytorium Polski czynności i działań o charakterze marketingowym, promocyjnym i reklamowym w odniesieniu do m.in. produktów leczniczych i wyrobów medycznych znajdujących się w ofercie zleceniodawców.

W szczególności Spółka będzie organizatorem projektów marketingowych (w tym sponsorowanych wyjazdów na konferencje dla m.in. lekarzy lub farmaceutów). Z tytułu świadczonych usług Spółka będzie otrzymywać od zleceniodawców wynagrodzenie ustalane według następujących formuł:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00