Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 08.08.2014, sygn. IPPB5/423-530/14-2/RS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/423-530/14-2/RS
1. Czy ponoszone przez SK w trakcie całego procesu inwestycyjnego koszty reklamy i promocji nieruchomości będą stanowi dla Wnioskodawcy, proporcjonalnie do posiadanego prawa do udziału w zyskach Spółek, koszty uzyskania przychodów bezpośrednio związane z przychodami o których mowa w art. 15 ust. 4, 4b i 4c updop?2. Czy koszty finansowania procesu deweloperskiego pochodzące ze źródeł zewnętrznych ponoszone przez SK będą stanowiły dla Wnioskodawcy, proporcjonalnie do posiadanego prawa do udziału w zyskach Spółek, koszty uzyskania przychodów bezpośrednio związane z przychodami, o których mowa w art. 15 ust. 4, 4b, i 4c updop?3. Czy wydatki na usługi reklamy i promocji sprzedawanych nieruchomości oraz koszty finansowania procesu deweloperskiego ze źródeł zewnętrznych, poniesione przez Spółki z o.o. do czasu ich przekształcenia w SK, stanowią dla Wnioskodawcy koszty uzyskania przychodów bezpośrednio związane z przychodami ze sprzedaży poszczególnych nieruchomości (proporcjonalnie do posiadanego prawa do udziału w zyskach SK) i w konsekwencji powinny zostać zaliczone przez Wnioskodawcę do kosztów podatkowych w roku podatkowym, w którym osiągnięte zostaną odpowiadające im przychody z tej sprzedaży?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko - przedstawione we wniosku z dnia 2 czerwca 2014 r. (data wpływu 6 czerwca 2014 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie:
- możliwości zaliczenia przez Wnioskodawcę do kosztów uzyskania przychodów, o których mowa w art. 15 ust. 4, 4b, 4c ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, kosztów reklamy i promocji ponoszonych przez spółki komandytowe, których Wnioskodawca jest wspólnikiem, w związku z realizacją przez ww. spółki procesów deweloperskich (pytanie nr 1)
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right