Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 30.07.2014, sygn. IPPP1/443-586/14-3/ISZ, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-586/14-3/ISZ
w zakresie prawidłowości wystawiania zbiorczych faktur korygujących
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 20 maja 2014 r. (data wpływu 23 maja 2014 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawidłowości wystawiania zbiorczych faktur korygujących - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 23 maja 2014 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawidłowości wystawiania zbiorczych faktur korygujących.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:
Sp. z o.o.
Przedmiotowe rabaty są przyznawane klientom - w oparciu o wcześniej ustalone zasady - ex post, tj. po dokonaniu sprzedaży i wystawieniu przez Spółkę dokumentującej ją faktury. Rabaty są udzielane, zależnie od rodzaju bonusu, z uwagi na spełnienie przez klientów różnego rodzaju kryteriów lub też wystąpienia określonych okoliczności zewnętrznych, niezależnych od zachowania samych klientów. Przykładowo, rabaty mogą być przyznawane w związku z:
- dokonaniem w danym okresie rozliczeniowym (np. w miesiącu, kwartale) zakupu produktów danego rodzaju, w określonej ilości lub bez limitu ilościowego
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right