Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 21.05.2014, sygn. IPPP1/443-248/14-2/MPe, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-248/14-2/MPe
W zakresie określenia momentu powstania obowiązku podatkowego z tytułu świadczenia usług serwisowych
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749 z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 26 lutego 2014 r. (data wpływu 3 marca 2014 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia momentu powstania obowiązku podatkowego z tytułu świadczenia usług serwisowych jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 3 marca 2014 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia momentu powstania obowiązku podatkowego z tytułu świadczenia usług serwisowych.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny i zdarzenie przyszłe:
Sp. z o.o. to spółka wchodząca w skład Grupy, światowego lidera w zakresie produktów i rozwiązań z dziedziny przetwarzania obrazu dla domu i biura. Spółka oferuje swoim klientom możliwość korzystania z konsumenckich i biznesowych produktów obrazowania w tym sprzętu fotograficznego, drukarek, skanerów i lornetek, oraz zaawansowanej oferty aparatów cyfrowych. Spółka oferuje również rozwiązania biznesowe w zakresie druku i dokumentacji dla małych i średnich firm, dużych korporacji, a także administracji.
Usługi serwisowe
W ramach prowadzonej działalności Spółka świadczy m.in. usługi serwisowe urządzeń biurowych, w szczególności drukarek, kopiarek i wielofunkcyjnych urządzeń. Zakres usług serwisowych obejmuje m.in. dostarczanie kontrahentom materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych wykorzystywanych do użytku urządzeń biurowych (np. tonerów, papieru do drukowania czy zszywek), a także regulację i naprawy sprzętu niezbędne dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania urządzenia i utrzymywania stałej jakości wydruków i kopii.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right