Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 09.07.2014, sygn. IPPP2/443-340/14-2/MM, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-340/14-2/MM

prawo do odliczenia podatku naliczonego od wydatków związanych z nabyciem i eksploatacją pojazdów samochodowych od dnia 1 kwietnia 2014 r.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. 2012 r., poz. 749 z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770 z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z 7 kwietnia 2014 r. (data wpływu 11 kwietnia 2014 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego od wydatków związanych z nabyciem i eksploatacją pojazdów samochodowych jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 11 kwietnia 2014 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego od wydatków związanych z nabyciem i eksploatacją pojazdów samochodowych.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:

Spółka świadczy usługi w zakresie outsourcingu procesów sprzedaży i marketingu, organizacji wydarzeń promocyjnych, zarządzania prezentacją produktów (merchandisingu), obsługą procesów logistycznych i informatycznych na rzecz swoich Klientów. Usługi świadczone są na terenie całego kraju.

Spółka ograniczyła liczbę biur regionalnych w celu optymalizacji kosztów stałych, jednocześnie zatrudnia przedstawicieli handlowych także w regionach, w których nie posiada żadnego lokalu. Zadaniem przedstawicieli handlowych jest pozyskiwanie nowych klientów oraz bieżące kontakty z obecnymi klientami, wynikające z normalnej partnerskiej współpracy.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00