Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 14.05.2014, sygn. IPPB2/415-126/14-4/PW, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB2/415-126/14-4/PW

Skutki podatkowe akcji promocyjnej organizowanej przez spółkę, związane z otrzymaniem nagrody oraz ciążące na spółce obowiązki informacyjne.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749 z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko - przedstawione we wniosku z dnia 21 lutego 2014 r. (data wpływu 24 lutego 2014 r.) uzupełnionym pismem z dnia 10 marca 2014 r. (data wpływu 11 marca 2014 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych powstałych po stronie uczestników akcji promocyjnej organizowanej przez Spółkę, związanych z otrzymaniem nagrody oraz ciążących na Spółce obowiązków informacyjnych jest:

  • prawidłowe w części dotyczącej możliwości zastosowania zwolnienia z art. 21 ust 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych w związku z dokonanymi u Partnerów-Franczyzodawców zakupami premiowanych towarów oraz w części kwalifikacji jednorazowej wartości nagród,
  • nieprawidłowe w pozostałym zakresie.

UZASADNIENIE

W dniu 24 lutego 2014 r. został złożony ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych powstałych po stronie uczestników akcji promocyjnej organizowanej przez Spółkę, związanych z otrzymaniem nagrody oraz ciążących na Spółce obowiązków informacyjnych.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

  1. Opis relacji pomiędzy podmiotami biorącymi udział w Akcji promocyjnej

P. Sp. z o.o. ( (poprzednia firma E. Sp. z o.o.) (dalej: Wnioskodawca lub Agencja) z siedzibą w W., w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej zajmuje się m.in. świadczeniem usług polegających na odpłatnym organizowaniu oraz obsłudze programów motywacyjnych i lojalnościowych, których celem jest zwiększenie sprzedaży i promocja produktów zleceniodawców.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00