Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 06.05.2014, sygn. IPPP3/443-118/14-5/SM, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-118/14-5/SM
zwolnienie od akcyzy oleju napędowego zużywanego do produkcji (jako składnik) preparatu antykorozyjnego (olej procesowo-technologiczny)
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 6 lutego 2014 r. (data wpływu 10 lutego 2014 r.), uzupełnionym w dniu 19 marca 2014 r. (data wpływu 21 marca 2014 r.) oraz w dniu 28 kwietnia 2014 r. (data wpływu 30 kwietnia 2014 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku akcyzowego w zakresie możliwości korzystania ze zwolnienia wykorzystywanego oleju napędowego - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 10 lutego 2014 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku akcyzowego w zakresie możliwości korzystania ze zwolnienia wykorzystywanego oleju napędowego.
Wniosek został uzupełniony w dniu 19 marca 2014 r. (data wpływu 21 marca 2014 r.) oraz w dniu 28 kwietnia 2014 r. (data wpływu 30 kwietnia 2014 r.).
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:
Sp. z o.o. (dalej: Spółka) jest przedsiębiorstwem prowadzącym działalność m.in. związaną ze sprzedażą mas świecowych oraz zniczowych. Spółka planuje rozpocząć wytwarzanie nowego produktu, który będzie środkiem przeznaczonym do wykorzystania jako preparat antykorozyjny.
Do jego produkcji Spółka zamierza zużywać olej napędowy, który wejdzie w skład gotowego wyrobu. Zgodnie z obecnie obowiązującym brzmieniem Nomenklatury Scalonej olej napędowy, który będzie zużywany przez Spółkę, klasyfikowany jest do kodów CN 2710 19 43-46, natomiast zgodnie z brzmieniem Nomenklatury Scalonej z 2009 r., która jest stosowana dla celu podatku akcyzowego, przedmiotowy olej napędowy klasyfikowany jest do kodu CN 2710 19 41.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right