Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 12.03.2014, sygn. IPPP3/443-1166/13-2/SM, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-1166/13-2/SM

brak możliwości zastosowania stawki 0% przy remoncie i konserwacji statków powietrznych

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 13 listopada 2013 r. (data wpływu 16 grudnia 2013 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do zastosowania stawki 0% - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 16 grudnia 2013 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do zastosowania stawki 0%.

We wniosku przedstawiono następujące stany faktyczne:

Wnioskodawca prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą. Jest zarejestrowany jako czynny podatnik podatku VAT. W ramach prowadzonej działalności gospodarczej świadczy usługi polegające na konserwacji i naprawie samolotów oraz ich wyposażenia i sprzętu zainstalowanego na nich. Zgodnie z Polską Klasyfikacją Działalności usługi powyższe sklasyfikowane są jako PKD: 33.16.Z - Naprawa i konserwacja statków powietrznych i statków kosmicznych. Świadczone usługi wykonywane są na samolotach pasażerskich używanych przez operatorów lotniczych w transporcie międzynarodowym zarówno zarejestrowanych w państwach Unii Europejskiej, jak i w państwach spoza Unii Europejskiej. Wnioskodawca posiada wszelkie certyfikaty i licencje niezbędne do wykonywania opisanych usług.

Usługi są wykonywane na terenie kraju, samoloty przylatują do Polski celem wykonania okresowych przeglądów, planowanych remontów, konserwacji. Bezpośrednim odbiorcą usługi (zleceniodawcą) jest kontrahent Wnioskodawcy - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowo-akcyjna

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00