Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 14.01.2014, sygn. IPPB2/415-758/13-2/MK1, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB2/415-758/13-2/MK1
Czy Wnioskodawca zobowiązany jest wystawić Uczestnikom programu lojalnościowego, którzy z tytułu uczestnictwa w Programie otrzymali nagrody rzeczowe informację PIT-8C zgodnie z art. 39 ust. 3 oraz art. 42a Ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tj Dz.U. z 2012 r. poz. 361, poz. 362, poz. 596, poz. 769) zwanej również u.p.d.of.?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749 z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 30 października 2013 r. (data wpływu 31 października 2013 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych powstałych po stronie uczestników programu motywacyjnego organizowanego przez Spółkę, związanych z otrzymaniem nagrody oraz ciążących na Spółce obowiązków informacyjnych - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 31 października 2013 r. został złożony ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych powstałych po stronie uczestników programu motywacyjnego organizowanego przez Spółkę, związanych z otrzymaniem nagrody oraz ciążących na Spółce obowiązków.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.
Wnioskodawca Spółka (zwana dalej również Klientem) zawarła umowę o prowadzenie programu lojalnościowego (Umowa o przejęciu obowiązków oraz przelewie praw z umowy o świadczenie usług marketingowych w zakresie organizacji oraz obsługi programu lojalnościowego pod nazwą Za-kontaktowani ze Spółką I (zwaną dalej również Agencją), która zajmuje się świadczeniem usług polegających na odpłatnym organizowaniu i obsłudze programów motywacyjnych i lojalnościowych, których celem jest w szczególności zwiększanie sprzedaży i promocja produktów zleceniodawców, w tym produktów marki C dystrybuowanych przez Wnioskodawcę. Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Agencję na rzecz Klienta usługi kompleksowej polegającej na organizacji i prowadzeniu programu lojalnościowego (zwanego dalej również Programem). W ramach umowy o współpracę, Agencja zobowiązana jest do przygotowania mechaniki Programu lojalnościowego Klienta, oraz do jego poprowadzenia i bieżącej obsługi. Organizatorem tego Programu jest Klient. W umowie o współpracy Agencja zobowiązała się do zakupu nagród rzeczowych, które wydawane są przez Agencję uczestnikom Programu.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right