Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 03.02.2014, sygn. IPPP1/443-1276/13-2/ISZ, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-1276/13-2/ISZ
stawka podatku - wykładowcy
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749 z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 6 grudnia 2013 r. (data wpływu 10 grudnia 2013 r.), o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia stawki podatku dla świadczonych usług - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 10 grudnia 2013 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia stawki podatku dla świadczonych usług.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:
S. sp. z o.o. jest podatnikiem podatku VAT. Dnia 5 sierpnia 2013 roku Wnioskodawca zawarł ze spółką A. S.A. umowę dot. świadczenia usług podwykonawczych w ramach Projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Certyfikowane kompetencje administratorów IT kluczem do sukcesuMMŚP. Projekt jest realizowany na podstawie umowy o dofinansowanie projektu podpisanej w dniu 18 lipca 2013 roku przez A. S.A. z Województwem. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działania 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddzialania 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw. Głównym celem projektu jest wzrost konkurencyjności 110 MMŚP poprzez wzrost kompetencji 210 administratorów/rek i specjalistów/ek IT z co najwyżej średnim wykształceniem w wyniku przeprowadzenia certyfikowanego szkolenia IT do maja 2015 roku.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right