Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 23.09.2014, sygn. IPTPP4/443-442/14-5/KK, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. IPTPP4/443-442/14-5/KK

Wnioskodawca nie będzie miał możliwości odliczenia podatku VAT w związku z realizacją projektu pn.: .

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 5a rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 13 czerwca 2014 r. (data wpływu 16 czerwca 2014 r.), uzupełnione pismem z dnia 9 września 2014 (data wpływu 11 września 2014r.) oraz pismem z dnia 19 września 2014 r. (data wpływu 22 września 2014r.), o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do korekty deklaracji VAT-7 oraz prawa do odliczenia podatku VAT w związku z realizacją projektu pn. <...> jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 16 czerwca 2014 r. został złożony ww. wniosek, uzupełniony pismem z dnia 9 września 2014 (data wpływu 11 września 2014r.), o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do korekty deklaracji VAT-7 oraz prawa do odliczenia podatku VAT w związku z realizacją projektu pn. <...>. Pismem z dnia 19 września 2014 r. (data wpływu 22 września 2014r.) Wnioskodawca sprostował błąd pisarski zawarty w przesłanym w dniu 11 września 2014 r. uzupełnieniu wniosku.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.

Gmina <...> jest zarejestrowanym czynnym podatnikiem podatku VAT. W 2010 roku gmina realizowała inwestycję pn. <...> w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oś 3, jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

Gmina była instytucją odpowiedzialną za realizację projektu oraz jego końcowym beneficjentem jako jednostka samorządu terytorialnego. Faktury VAT dokumentujące nabycie towarów i usług w ramach inwestycji wystawiane były na gminę

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00