Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 01.08.2014, sygn. IPTPP2/443-341/14-4/JS, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. IPTPP2/443-341/14-4/JS
nieuznanie otrzymanego dofinansowania na realizację Projektu, którego celem jest budowa i kompleksowa promocja marki ... za element podstawy opodatkowania usługi
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 5a rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 30 kwietnia 2014 r. (data wpływu 5 maja 2014 r.), uzupełnionym pismem z dnia 3 lipca 2014 r. (data wpływu 7 lipca 2014 r.), o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie nieuznania otrzymanego dofinansowania na realizację Projektu, którego celem jest budowa i kompleksowa promocja marki za element podstawy opodatkowania usługi jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 5 maja 2014 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie nieuznania otrzymanego dofinansowania na realizację Projektu, którego celem jest budowa i kompleksowa promocja marki za element podstawy opodatkowania usługi oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego związanego z realizacją ww. Projektu w pełnej wysokości. W piśmie z dnia 3 lipca 2014 r., stanowiącego odpowiedź na wezwanie tut. Organu doprecyzowano opis sprawy
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny/zdarzenie przyszłe.
Gmina ... (dalej: Gmina, Wnioskodawca) otrzymała dofinansowanie na realizację Projektu, którego celem jest budowa i kompleksowa promocja marki ... (dalej: Projekt). Źródłem dofinansowania są środki Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa III: Gospodarka, Innowacyjność, Przedsiębiorczość. Działanie III.2: Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw. Marketing i promocja produktów i marek regionalnych i lokalnych.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right