Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 27.03.2014, sygn. IPTPP4/443-912/13-5/MK, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. IPTPP4/443-912/13-5/MK

Prawo do pełnego odliczenia VAT naliczonego od przyszłych wydatków związanych z realizacją projektu.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 5a rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 12 grudnia 2013 r. (data wpływu 19 grudnia 2013 r.), uzupełnionym pismem z dnia 12 marca 2014 r. (data wpływu 14 marca 2014 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do pełnego odliczenia VAT naliczonego od przyszłych wydatków związanych z realizacją projektu pn. ... zaplanowanych na 2014 rok jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 19 grudnia 2013 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie:

  • w zakresie prawa do pełnego odliczenia podatku naliczonego z faktur VAT dokumentujących wydatki poniesione w 2012 roku na przebudowę dachu budynku OSP w ramach projektu pn. ...,
  • prawa do korekty deklaracji VAT-7 za miesiąc listopad 2013 r.,
  • prawa do pełnego odliczenia VAT naliczonego od przyszłych wydatków związanych z realizacją projektu pn. ... zaplanowanych na 2014 rok.

Ww. wniosek został uzupełniony pismem z dnia 12 marca 2014 r. w zakresie doprecyzowania opisu stanu faktycznego/zdarzenia przyszłego oraz o brakującą opłatę.

We wniosku przedstawiono następujący zdarzenie przyszłe.

W 2012 roku Gmina wykonała prace inwestycyjne polegające na przebudowie dachu budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ....

Prace inwestycyjne zostały zakończone 26.11.2012 r., odbiór robót potwierdzony protokołem nastąpił 3.12.2012r. Natomiast pozwolenie na użytkowanie przedmiotowego budynku po zakończonych pracach inwestycyjnych polegających na przebudowie dachu nie było wymagane. Gmina na powyższą inwestycję poniosła wydatki w wysokości 75.819,42 zł.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00