Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 16.09.2014, sygn. ILPB3/423-287/14-2/KS, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB3/423-287/14-2/KS
Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów kosztów UUW, tj. kosztów materiałów, kosztów pracy w ramach standardowej procedury usuwania ujawnionych wad silników w okresie gwarancji oraz niestandardowych akcji serwisowych, tj. mających miejsce w ramach specjalnych kampanii po okresie gwarancji oraz procedur goodwill, które mają miejsce po okresie gwarancji stosowanych wobec kluczowych klientów.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, przedstawione we wniosku z dnia 13 czerwca 2014 r. (data wpływu 18 czerwca 2014 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów kosztów UUW, tj. kosztów materiałów, kosztów pracy w ramach:
- standardowej procedury usuwania ujawnionych wad silników w okresie gwarancji oraz niestandardowych akcji serwisowych, tj. mających miejsce w ramach specjalnych kampanii po okresie gwarancji jest prawidłowe;
- procedur goodwill, które mają miejsce po okresie gwarancji stosowanych wobec kluczowych klientów jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 18 czerwca 2014 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów kosztów UUW, tj. kosztów materiałów, kosztów pracy w ramach:
- standardowej procedury usuwania ujawnionych wad silników w okresie gwarancji oraz niestandardowych akcji serwisowych, tj. mających miejsce w ramach specjalnych kampanii po okresie gwarancji,
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right