Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 14.02.2014, sygn. ILPP2/443-1108/13-2/EN, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP2/443-1108/13-2/EN
Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego wydania towarów.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością przedstawione we wniosku z dnia 7 listopada 2013 r. (data wpływu 15 listopada 2013 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego wydania towarów jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 15 listopada 2013 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego wydania towarów.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny i zdarzenie przyszłe.
Spółka z o.o. (dalej. Spółka, Wnioskodawca) jest zarejestrowanym czynnym podatnikiem podatku od towarów usług. Głównym przedmiotem działalności Spółki jest produkcja artykułów chemii budowlanej takich jak kleje do glazury i gresu, zaprawy murarskie, tynki, masy spoinujące, wylewki samopoziomujące, masy gruntujące i izolujące, farby elewacyjne, gipsy, gładzie, systemy dociepleń budynków, systemy renowacyjne i naprawy betonów.
W celu zwiększenia przychodów ze sprzedaży, umocnienia dotychczasowej pozycji na rynku, dotarcia do nowych klientów oraz zwiększenia rozpoznawalności własnej marki Wnioskodawca podejmuje szereg działań o charakterze promocyjnym i marketingowym. Ww. działania skierowane są do partnerów handlowych Spółki m.in. sieci budowlanych, hurtowni, marketów oraz sklepów budowlanych, jak również ostatecznych odbiorców (konsumentów) oferowanych przez Spółkę produktów (dalej łącznie Obdarowani).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right