Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 28.02.2014, sygn. ILPP1/443-1077/13-4/HW, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP1/443-1077/13-4/HW
Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia, poprzez dokonanie korekty podatku naliczonego wynikającego z faktur dokumentujących poniesione wydatki na Inwestycję nr 1 i nr 2, zakup wyposażenia oraz wydatki bieżące związane z utrzymaniem świetlic w przypadku zmiany ich przeznaczenia.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Gminy, reprezentowanej przez pełnomocnika, przedstawione we wniosku z dnia 28 listopada 2013 r. (data wpływu 2 grudnia 2013 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług jest:
- nieprawidłowe w zakresie prawa do dokonania korekty podatku naliczonego wynikającego z faktur dokumentujących remont świetlic wiejskich w ramach Inwestycji nr 1 (część pytania oznaczonego we wniosku nr 3),
- prawidłowe w zakresie prawa do dokonania korekty podatku naliczonego wynikającego z faktur dokumentujących zakup wyposażenia Inwestycji nr 1 (część pytania oznaczonego we wniosku nr 3),
- prawidłowe w zakresie prawa do pełnego odliczenia podatku naliczonego wynikającego z faktur dokumentujących wydatki związane z Inwestycją nr 2 (pytanie oznaczone we wniosku nr 4),
- prawidłowe w zakresie prawa do pełnego odliczenia podatku naliczonego wynikającego z zakupów związanych z wydatkami bieżącymi związanymi z funkcjonowaniem i utrzymaniem świetlic (pytanie oznaczone we wniosku nr 5).
UZASADNIENIE
W dniu 2 grudnia 2013 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia, poprzez dokonanie korekty podatku naliczonego wynikającego z faktur dokumentujących Inwestycję nr 1 i nr 2, ich wyposażenie oraz wydatki bieżące związane z utrzymaniem świetlic (pytania oznaczone we wniosku nr 3, 4 i 5).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right