Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 04.06.2014, sygn. ITPB3/423-112/14/PST, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPB3/423-112/14/PST

Czy planowane przez Spółkę wydatki dotyczące uczestnictwa w ramach zorganizowanych targów z branży bezpieczeństwa i higieny pracy związane m.in. z:1. związane z przygotowaniem i wyposażeniem stoiska Spółki oraz wydatki związanez marketingiem np.: opłaty za wynajem powierzchni wystawienniczej, wyposażenie stoiska we wzory towarów handlowych z oferty spółki włączając w to wzory dla klientów, koszty przygotowania sceny, koszty oprawy muzycznej, artystycznej oraz nagłośnienia, zaprojektowanie, wykonanie i transport elementów wyposażenia stoiska, koszty zabudowy stoiska, reklamę w pismach wydawanych przez organizatora targów i na stronach internetowych zaprojektowanie i wydruk zaproszeń dla klientów, zakup voucherów uprawniających do wejścia na targi, ubezpieczenie majątkowe stoiska i jego wyposażenia, wykonanie prezentacji multimedialnej o ofercie asortymentowej Spółki,2. związane z obsługą i przebiegiem targów m.in.: zatrudnienie obsługi stoiska, zatrudnienie modeli do prezentacji ubrań roboczych przekazanie z magazynu elementów ubioru z logo firmy dla personelu obsługi oraz pracowników, zakup gadżetów o niskiej jednostkowej wartości z logo firmy dla kontrahentów (słodyczez logo, długopisy, kubki, smycze, notesy, parasole itp.), zakup artykułów spożywczych i napojów bezalkoholowych - drobny poczęstunek3. zorganizowanie noclegów, transportu oraz zapewnienia wyżywienia (na zwyczajowo przyjętym standardowym poziomie) dla pracowników, zaproszonych klientów i gości z centrali C. Czechy, organizację indywidualnych spotkań z partnerami biznesowymiw trakcie targów na terenie obiektu wystawienniczego jaki w obiektach poza halą targową,4. organizacja standardowej kolacji z klientami, którzy odpowiedzą na zaproszenie przekazane podczas spotkania na targach w celu przedstawienia szczegółowej prezentacji multimedialnejz ofertą Spółki oraz wysłuchania prelekcji przedstawicieli handlowych na temat nowego asortymentu wprowadzanego na rynek,stanowią koszty uzyskania przychodów w świetle art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00