Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 14.04.2014, sygn. ITPB3/423-22/14/PST, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPB3/423-22/14/PST

1.Czy środki pieniężne przekazane na podwyższenie kapitału jako rekompensatę związanąze zrealizowanymi inwestycjami w ramach projektów oraz kosztami finansowymiod zobowiązań zaciągniętych na sfinansowanie realizacji tychże projektów stanowią zwrot wydatków, o których mowa w art. 16 ust. 1 pkt 48) ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2.Czy ponoszone przez MZK, a rekompensowane w postaci podwyższenia kapitału, koszty finansowe oraz amortyzacja mogą być kosztami podatkowymi?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749 z późn. zm.) oraz § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 16 stycznia 2014 r. (data wpływu 17 stycznia 2014 r.), o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie kwalifikacji kosztów uzyskania przychodów jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 17 stycznia 2014 r. złożono ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej w sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie kwalifikacji kosztów uzyskania przychodów.

W przedmiotowym wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.

    M. na gruncie zawartej z Gminą X umowy z dnia . odpłatnie świadczy następujące usługi:

  1. lokalnego publicznego transportu zbiorowego w przewozach o charakterze użyteczności publicznej organizowanego przez Gminę X na sieci komunikacyjnej miasta oraz na terenie innych gmin sąsiadujących, na mocy zawartych z nimi porozumień międzygminnych;
  2. związane z bieżącym utrzymaniem w należytym stanie technicznym torowisk tramwajowych, sieci i wskazanych podstacji trakcyjnych;
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00