Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 08.10.2013, sygn. IPPP3/443-588/13-4/KT, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-588/13-4/KT
w zakresie odliczenia podatku naliczonego z tytułu zakupu towarów wydawanych jako nagrody rzeczowe w konkursie promocyjnym oraz dokumentowania wydania tych nagród
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Strony, przedstawione we wniosku z dnia 25.06.2013 r. (data wpływu 27.06.2013 r.) - uzupełnionym w dniu 12.09.2013 r. (data wpływu 16.09.2013 r.) na wezwanie tut. Organu z dnia 04.09.2013 r. (skutecznie doręczone w dniu 06.09.2013 r.) - o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie odliczenia podatku naliczonego z tytułu zakupu towarów wydawanych jako nagrody rzeczowe w konkursie promocyjnym oraz dokumentowania wydania tych nagród - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 27.06.2013 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie odliczenia podatku naliczonego z tytułu zakupu towarów wydawanych jako nagrody rzeczowe w konkursie promocyjnym oraz dokumentowania wydania tych nagród. Wniosek uzupełniony został pismem złożonym w dniu 12.09.2013 r. (data wpływu 16.09.2013 r.), będącym odpowiedzią na wezwanie Organu nr IPPP3/443-588/13-2/KT z dnia 04.09.2013 r.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:
Wnioskodawca prowadzi działalność gospodarczą m.in. w zakresie wynajmu lokali na cele handlowe w nowowybudowanym centrum handlowym w W. Liczba umów najmu lokali w tym centrum zawartych z przedsiębiorcami jest znaczna (ponad 1000). Centrum handlowe funkcjonuje dopiero 3 rok, w związku z czym Wnioskodawca podejmuje różne działania o charakterze marketingowym, mające na celu rozpowszechnienie informacji o tym centrum handlowym oraz zachęcenie potencjalnych klientów do korzystania z oferty handlowo-usługowej na jego terenie (zwiększenia ilości klientów dokonujących zakupów), a tym samym wzrostu dochodów z czynszu najmu od najemców lokali.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right