Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 13.11.2013, sygn. IPPB5/423-668/13-2/PS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/423-668/13-2/PS

CIT - w zakresie art. 21 ust. 1 oraz art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 23.08.2013 r. (data wpływu 28.08.2013 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie art. 21 ust. 1 oraz art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dnu 28.08.2013 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie art. 21 ust. 1 oraz art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny oraz zdarzenie przyszłe.

Sp. z o.o. (dalej jako: Spółka) należy do międzynarodowej grupy A. (dalej jako: Grupa A.), prowadzącej na całym świecie działalność w zakresie produkcji i sprzedaży bezpośredniej środków myjących i pielęgnacyjnych, produktów kosmetycznych i toaletowych oraz innych produktów upiększających opatrzonych znakiem towarowym A.

Spółka jest producentem produktów marki A., w tym miedzy innymi: wód toaletowych, kremów, balsamów i szamponów.

Sprzedaż wytwarzanych produktów odbywa się do podmiotów dystrybucyjnych należących do Grupy A., które następnie sprzedają nabyte od Spółki towary na terytoriach objętych ich działaniem (dalej jako: Rynki zbytu) konsultantkom A. (pełniących rolę przedstawicieli handlowych; dalej jako: Konsultantki), podmiotom dystrybucyjnym spoza Grupy A. (dalej jako: Dystrybutor) oraz ostatecznym nabywcom (konsumentom) na ich Rynkach zbytu. Spółka oraz inne spółki dystrybucyjne z Grupy A. (dalej jako: Licencjobiorca) zawarły umowę licencyjną (dalej jako: Umowa licencyjna) z M. BV. z siedzibą w Holandii (dalej jako: M., Licencjodawca).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00