Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 07.11.2013, sygn. IPPB3/423-884/13-3/MS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB3/423-884/13-3/MS

Z opisanego we wniosku stanu faktycznego wynika, iż Spółka tworzy zakładowy fundusz świadczeń socjalnych. W przedsiębiorstwie istnieje Zakładowy Układ Zbiorowy Pracy(dalej ZUZP). Wnioskodawca, jako pracodawca tworzy fundusz świadczeń socjalnych z corocznego odpisu podstawowego, naliczanego w stosunku do przeciętnej liczby zatrudnionych oraz z zysku netto do podziału. W związku z dobrą kondycją finansową Spółka w porozumieniu z działającymi przy P organizacjami związkowymi w oparciu o art. 4 ust. 1 ustawy o ZFŚS, planuje zwiększyć odpis na ZFŚS.W przypadku zawarcia Porozumienia z Zakładowymi Organizacjami Związkowymi w sprawie podwyższenia odpisu na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych zostanie ono zarejestrowane jako Protokół dodatkowy do ZUZP i stanowić będzie jego integralną część.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 23.10.2013r. (data wpływu 28.10.2013r.) uzupełnionym w dniu 6.11.2013r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów, tj. w zakresie pytania nr 1 i 2 - jest prawidłowe.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00