Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 11.12.2013, sygn. IPPB1/415-959/13-4/KS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB1/415-959/13-4/KS
Czy prawidłowe jest uznanie za koszt uzyskania przychodu na podstawie art. 22 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, zakupu ww. gokarta oraz wydatków związanych z organizacją wyścigów kartingowych z jego udziałem?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 749) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Pani przedstawione we wniosku z dnia 3 września 2013 r. (data wpływu 11 września 2013 r.) uzupełnionego pismem z dnia 14 listopada 2013 r. (data wpływu 14 listopada 2013 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu wydatków na zakup gokarta oraz wydatków związanych organizacją wyścigów kartingowych jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 11 września 2013 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu wydatków na zakup gokarta oraz wydatków związanych organizacją wyścigów kartingowych.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.
Wnioskodawczyni prowadzi działalność gospodarczą i jest podatnikiem podatku VAT oraz podatku dochodowego od osób fizycznych. Przedmiotem działalności Wnioskodawczyni jest świadczenie usług w zakresie public relations - kreowania, podtrzymywania i utrwalania wzajemnie korzystnych stosunków pomiędzy przedsiębiorstwem lub instytucją będącą klientem Wnioskodawczyni, a daną grupą odbiorców, komunikacji korporacyjnej, przygotowywaniu komuniktów dla dziennikarzy, organizowaniu konferencji prasowych, organizowaniu szkoleń,
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right