Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 12.09.2013, sygn. IPPP1/443-813/13-2/PR, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-813/13-2/PR
opodatkowanie nieodpłatnego wydania (udostępnienia) plakatów lub billboardów właścicielom centrów handlowych/agencjom reklamowym w celu wyeksponowania ich w wyznaczonym miejscu
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 09.08.2013 r. (data wpływu 14.08.2013 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego wydania (udostępnienia) plakatów lub billboardów właścicielom centrów handlowych/agencjom reklamowym w celu wyeksponowania ich w wyznaczonym miejscu jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 14.08.2013 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego wydania (udostępnienia) plakatów lub billboardów właścicielom centrów handlowych/agencjom reklamowym w celu wyeksponowania ich w wyznaczonym miejscu.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.
Sp. z o.o. (Spółka) jest wyłącznym importerem i dystrybutorem na obszarze Polski markowej bielizny opatrzonej znakiem towarowym T. Dystrybucja produktów odbywa się zarówno poprzez własne sklepy Spółki jak i poprzez sklepy obce. W ramach działań mających na celu zwiększenie obrotów, Spółka podejmuje różnorodne działania wspierające sprzedaż.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right