Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 02.05.2013, sygn. IPPP2/443-130/13-2/JW, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-130/13-2/JW
Stawka podatku VAT - kanapki, ciastka, sałatki
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 6.02.2013 r. (data wpływu 11.02.2013 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie stawki podatku VAT - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 11.02.2013 r. wpłynął do tut. Organu ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie stawki podatku VAT.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:
Wnioskodawca prowadzi lokale gastronomiczne w wynajmowanych przez siebie pomieszczeniach. Wszystkie lokale znajdują się na dworcach kolejowych. Można wyróżnić co najmniej dwa rodzaje lokali:
- Pawilon: lokal o charakterze otwartym, z długą ladą, przed którą w zasadzie kończy się obręb lokalu. Klient otrzymuje wyrób do ręki w torbie papierowej lub pergaminowej z przeznaczeniem do spożycia na wynos. W przypadku takiego lokalu w obrębie lokalu lub poza obrębem znajduje się pewna liczba wysokich stolików oraz niskich stolików z krzesłami, gdzie w razie potrzeby można skonsumować wyrób na miejscu. Wnioskodawca zapewnia porządek w obrębie lokalu oraz czystość stolików a także muzykę płynącą z głośników.
- Kawiarnia: lokal o charakterze zamkniętym, do którego można wejść, przeznaczony do szybkiej obsługi. Klient na zasadzie samoobsługi otrzymuje towary na tacy, którą sam zabiera do jednego z licznych stolików. Na życzenie klient może otrzymać towar również zapakowany na wynos. Po spożyciu klient powinien odnieść pustą tacę i odpady na przeznaczony do tego wózek. Wnioskodawca zapewnia porządek w lokalu oraz czystość stolików a także muzykę płynącą z głośników.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right