Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 05.07.2013, sygn. IPPP3/443-279/13-2/JK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-279/13-2/JK
określenie charakteru wynagrodzenia otrzymywanego z tytułu uczestniczenia w programie marketingowym
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 05.04.2013 r. (data wpływu 08.04.2013 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia charakteru wynagrodzenia otrzymywanego z tytułu uczestniczenia w programie marketingowym - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 08.04.2013 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia charakteru wynagrodzenia otrzymywanego z tytułu uczestniczenia w programie marketingowym.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:
Podatnik prowadzi działalność w zakresie sprzedaży sprzętu komputerowego. Jednym z kluczowych producentów sprzętu komputerowego sprzedawanego przez Podatnika jest koncern X. (X). Wyroby tej marki Podatnik zakupuje od dystrybutora z siedzibą w kraju. Podatnik posiada status Partnera X, który został mu nadany po spełnieniu warunków co do poziomu kompetencji, w szczególności zatrudniania pracowników legitymujących się wymaganymi certyfikatami ze specjalności związanych ze sprzętem i oprogramowaniem komputerowym oraz innych warunków o charakterze marketingowym. Jako Partner X, Podatnik uczestniczy w programach marketingowych, w tym w programach intensyfikujących sprzedaż produktów X, organizowanych przez spółkę X. International Sarl (w skrócie I.), z siedzibą w Szwajcarii. W szczególności są to programy bonusowe premiujące sprzedaż X w określonych segmentach produktów.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right