Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 11.07.2013, sygn. IPPB2/415-281/13-4/AS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB2/415-281/13-4/AS

Zakres wykonywania obowiązków płatnika z tytułu organizowania programu promocji sprzedaży na rzecz klienta.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 02.04.2013 r. (data wpływu 11.04.2013 r.) uzupełnione pismem z dnia 21.06.2013 r. (data nadania 24.06.2013 r., data wpływu 26.06.2013 r.) na wezwanie Nr IPPB2/415-281/13-2/AS z dnia 13.06.2013 r. o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie wykonywania obowiązków płatnika z tytułu organizowania programu promocji sprzedaży na rzecz klienta jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 11.04.2013 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie wykonywania obowiązków płatnika z tytułu organizowania programu promocji sprzedaży na rzecz klienta.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

Przedmiotem działalności Wnioskodawcy, zwanej dalej Spółką jest działalność marketingowo reklamowa. W związku z prowadzoną działalnością Spółka dla jednego ze swoich klientów zorganizowała program promocji sprzedaży dla punktów sprzedaży detalicznej współpracujących z klientem. Uczestnikami konkursu były pełnoletnie osoby fizyczne prowadzące działalność bądź pracownicy zatrudnieni w punktach sprzedaży detalicznej. Program polegał na premiowaniu udokumentowanych przez uczestnika zakupów z kategorii produktów klienta dokonanych w trakcie trwania programu. Za każdy zakup uczestnikowi przyznawane były punkty, które po zakończeniu programu zostały zamienione na nagrodę pieniężną przekazaną na karty przedpłacone.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00