Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 11.07.2013, sygn. IPPB2/415-281/13-4/AS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB2/415-281/13-4/AS
Zakres wykonywania obowiązków płatnika z tytułu organizowania programu promocji sprzedaży na rzecz klienta.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 02.04.2013 r. (data wpływu 11.04.2013 r.) uzupełnione pismem z dnia 21.06.2013 r. (data nadania 24.06.2013 r., data wpływu 26.06.2013 r.) na wezwanie Nr IPPB2/415-281/13-2/AS z dnia 13.06.2013 r. o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie wykonywania obowiązków płatnika z tytułu organizowania programu promocji sprzedaży na rzecz klienta jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 11.04.2013 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie wykonywania obowiązków płatnika z tytułu organizowania programu promocji sprzedaży na rzecz klienta.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.
Przedmiotem działalności Wnioskodawcy, zwanej dalej Spółką jest działalność marketingowo reklamowa. W związku z prowadzoną działalnością Spółka dla jednego ze swoich klientów zorganizowała program promocji sprzedaży dla punktów sprzedaży detalicznej współpracujących z klientem. Uczestnikami konkursu były pełnoletnie osoby fizyczne prowadzące działalność bądź pracownicy zatrudnieni w punktach sprzedaży detalicznej. Program polegał na premiowaniu udokumentowanych przez uczestnika zakupów z kategorii produktów klienta dokonanych w trakcie trwania programu. Za każdy zakup uczestnikowi przyznawane były punkty, które po zakończeniu programu zostały zamienione na nagrodę pieniężną przekazaną na karty przedpłacone.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right