Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 24.06.2013, sygn. IPPB1/415-395/13-2/ES, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB1/415-395/13-2/ES

Zakres kosztów uzyskania przychodów.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012, poz. 749 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Strony przedstawione we wniosku z dnia 08.03.2013 r. (data wpływu 02.04.2013 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie kosztów uzyskania przychodów - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 02.04.2013 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

Wnioskodawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie doradztwa, handlu i wynajmu lokali. W 2011 roku rozpoczął budowę budynku usługowego biurowo-przedszkolnego z częścią mieszkalną. Budynek został wybudowany ze środków kredytu inwestycyjnego ze środków własnych. Dnia 29.08.2012 r. Wnioskodawca otrzymał decyzję nr 254/12 z Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Powiecie na użytkowanie budynku usługowego biurowo-przedszkolnego z częścią mieszkalną przed wykonaniem wszystkich robót. Pozwolenie obejmuje część przedszkolną budynku, kotłownię powierzchnia użytkowa 547,80 m. Do wykonania wszystkich robót budowlanych pozostały roboty wykończeniowe w części biurowej oraz roboty wykończeniowe w części mieszkalnej budynku. Na podstawie zawartej umowy najmu część przedszkolna jest użytkowana od 1 września 2012 roku. Wnioskodawca uzyskuje z tego tytułu przychody w działalności gospodarczej. W dniu 21.12.2012 r. Wnioskodawca otrzymał decyzję nr 391/12 z 254/12 z Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Powiecie na użytkowanie budynku usługowego biurowo-przedszkolnego z częścią mieszkalną przed wykonaniem wszystkich robót. Pozwolenie obejmuje część biurową - powierzchnia użytkowa 266,1 m. Do wykonania wszystkich robót pozostały roboty wykończeniowe w części mieszkalnej budynku. Część biurowa nie jest obecnie wynajmowana.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00