Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 24.06.2013, sygn. IPPP3/443-277/13-2/SM, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-277/13-2/SM

stałe miejsce prowadzenia działalności

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.) oraz § 8 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 26.03.2013 r. (data wpływu 08.04.2013 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie stałego miejsca prowadzenia działalności - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 08.04.2013 r. wpłynął ww. wniosek, przekazany do tut. Organu zgodnie z właściwością pismem z dnia 04.04.2013 r. przez Dyrektora Izby Skarbowej w Poznaniu, Biuro Krajowej Informacji Podatkowej w Lesznie, o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie stałego miejsca prowadzenia działalności.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:

H . jest spółką z siedzibą działalności gospodarczej w Szwajcarii. W ramach swojej działalności zawarł umowę z polskim kontrahentem S. Sp. z o.o. (dalej: S.). Na jej podstawie H. będzie podmiotem odpowiedzialnym za realizację projektu obejmującego budowę i eksploatację spalarni odpadów komunalnych.

Planowane rozpoczęcie prac związanych z budową spalarni odpadów komunalnych ma nastąpić w kwietniu 2014 r. Jednakże, pierwsze płatności związane z realizacją kontraktu będą miały miejsce już w 2013 roku.

Zgodnie z przyjętym harmonogramem prace potrwają do października 2016 r.

Wnioskodawca, jako jeden z głównych podmiotów zobowiązanych do realizacji projektu budowy spalarni odpadów komunalnych w Polsce, będzie odpowiedzialny za szeroki zakres prac, obejmujący w szczególności nadzór oraz funkcje zarządcze nad wykonaniem projektu.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00