Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 18.06.2013, sygn. IPPB2/415-331/13-2/AS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB2/415-331/13-2/AS
Zakres obowiązków płatnika związanych z uczestnictwem w programie rabatowym zorganizowanym przez Wnioskodawcę.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 19.04.2013 r. (data wpływu 29.04.2013 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika związanych z uczestnictwem w programie rabatowym zorganizowanym przez Wnioskodawcę jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 29.04.2013 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika związanych z uczestnictwem w programie rabatowym zorganizowanym przez Wnioskodawcę.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.
Spółka zamierza prowadzić działalność gospodarczą w zakresie handlu. W związku z powyższym Spółka zamierza zatrudnić pracowników, którzy będą realizować tą działalność (przyjęcie dostaw, obsługa klienta, itp.). Spółka zamierza korzystać także z usług innych podmiotów w zakresie działalności pobocznej do handlu (usługi sprzątania, usługi w zakresie ochrony) i usług Agencji Pracy Tymczasowej w okresach wzmożonych okresów handlowych (np. przed Świętami Bożego Narodzenia).
W związku z tym, że Spółka zamierza budować program lojalnościowy dla grup klientów, spółka zamierza wprowadzić zachętę do robienia zakupów dla klientów, którzy z uwagi na codzienne przebywanie w sklepie (sklepach), które Spółka zamierza prowadzić lub w ich pobliżu wydają się być potencjalnymi stałymi klientami. Program lojalnościowy dotyczyłby:
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right